Pyton

2009-02-16 @ 17:20:42
Förut mådde jag bra, nu mår jag pyton IGEN!
Trött på detta nu, får se hur jag blir till kvällen/natten.

Inatt drömde jag om min födelsedag, ni vet den dagen jag fyller 20, ska börja dagen med att besöka systemet för att sedan ha en stor fest! Vet ni hur många som kom i min dröm? INGA!!
Jag satt helt själv på min 20års dag, utan vänner utan dricka.  Som om det inte vore nog med det hade jag totalt glömt bort min gyllene regel; att gå till systemet den dagen jag fyller 20.
Det var skönt att det bara var en dröm, men känns lite sådär. Tänk om det var en försmak på hur min 20 års dag kommer att bli? Sitta här själv utan vänner?

Nåja, på tal om annat så har jag torka på mina design ideér. Vill ju ha en "Wooow" klänning den dagen jag fyller, så det vill till att jag kommer på något snyggt nu också.

På torsdag åker min kära vän Sara till Thailand med sin Astrit, dom ska vara borta i två veckor och kommer alltså hem den 6 mars. Tur för dom att dom inte kommer hem en dag senare, för då är det min dag ;)
Hur som helst så är det verkligen jättekul för dom att dom får komma bort lite och koppla av i värmen. MEN jag kan inte göra annat än att känna lite tomhet.
Vi pratar varje dag i telefon, så fort det är något så kan hon svar på mina frågor, när jag inte kan sova så finns hon där över msn ;)
Två veckor är en lång tid, det kommer bli tomt, jag kommer vara orolig för att det ska hända något. Men jag vet också att hon tycker detta ska bli så rolig och skönt, så därför är jag jätteglad för hennes skull :)

Medans du är borta Sara så kan jag bara hoppas på att det ska ordna sig med "duvetvad/vem". Men mina förväntningar är lika höga som chansen att vinna 100 mille är.

Take care, byebye

Kommentarer

Postat av: Majs

Åh, goooooding :) Du är så söt! Jag kommer sakna dig massor, snuttan. Vi kommer ha massor att prata om när jag kommer hem! Och du, angående din dröm. Klart du inte kommer vara ensam. I'll be there! Även om jag kommer vara trött som ett as! :D Jag ska hålla alla mina tummar för dig, under tiden jag är borta. Och du, en sak till, när som helst kan vinsten bli din ;) Don't forget that! Kram, LOVE YOU!

2009-02-17 @ 02:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback