Ont i svansen

2009-02-10 @ 19:05:04
Oj vad dålig jag har varit på att uppdatera här..

I fredags var jag iaf på trevliga saloonen som vanligt :) Denna fredagen tog jag det betydligt lugnare med vinet iaf ;)
När jag väl skulle hem hann jag inte långt, halt som det var så drog jag i backen i en himla fart. Gud vad ont det gjorde, så där låg jag mitt i vägen och undrade hur fan jag skulle komma upp. (Tur att det inte åker många bilar här på nätterna)
När jag väl kom upp tog jag baby steg hem för säkerhets skull ;) + att jag gick i diket där det var massa snö. Det var inget att rekomendera, uggskor i snön? Jag var totalt dyngesur när jag kom hem!

Efter min skönhetssömn så drog jag till Tibro, där blev det lasangeätande (jag som var kocken ;) och vin.
Sen åkte jag och jejja till skövde för att dricka mer vin. Där blev det krikelin & Jejja träffade en grisbonde, han bjöd på alkohol hela kvällen så det blev en billig kväll.
Senare gick vi ner till voda (vilket var en miss) där det var knökfullt med andra fulla människor & på tok för hög musik så man knappt hörde vad man tänkte.
Sen gav vi upp när klockan var 1,40 och begav oss till bussen ist. På väg ner fanns det massa andra fulla männsikor och jag fick ett mycket moterbjudande erbjudande? (kan man säga så?)

Sen var det söndag & jag vaknade med en jobbig huvudvärk. Tänkte igenom kvällen som varit, mycket trevlig då jag hade det bästa sällskapet, men kan verkligen erkänna att under den månaden jag inte varit ute har jag inte missat något. Och jag saknar verkligen inte "krog-livet". Fulla människor som inte vet vad dom säger, bråk utan anledning, sorg för plånboken & dyra bussresor!
Det här med fulla människor kan jag inte säga annat än "när fyllan gå in går vettet ut".

Idag fick jag besök av söta Sara. Vi åkte till stora götene där vi köpte mat & pizza, sedan har vi bara varit här hemma och pratat. Det är alltid lika trevligt att ha Sara på besök :)

Imorgon ska jag åka till den andra söta Sara, det ska bli jättekul & jätte trevligt det med :)

En mindre trevlig sak är att jag idag fick min mobilräkning, NU ÄR DET SLUTRINGT för min del. Så ringer jag er inte är det inte så att jag plötsligt blivit sur, jag har endast insett att en sådan räkning vill jag aldrig få igen!

Nu ska jag fortsätta ha ont i min svans och titta på tv.

Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback