Här igen

2009-02-04 @ 17:35:21
Nu är jag tillbaka igen, här trivs jag då bäst ;)

Igår gjorde jag min efterlängtade tatuering, och gud vad nervös jag var. Jag hade fått för mig att det skulle göra skitont. När jag fick höra att det skulle göra ondast att tatuera magen blev inte saken bättre. När vi skulle köra igång var jag så nervös att jag nästan svimmade, jag föreställde mig den värsta smärta och så hörde jag "brsssss" ljudet. Min reaktion blev "va? Var det bara såhär?"
Ja helt ärligt, det gjorde inte ont. Det enda jag tyckte var jobbigt var att det till slut kändes som jag hade en vibrator i magen.. Men ont gjorde det verkligen inte. Kanske har min höga smärtgräns att tacka för? Eller så är det för att jag vart med om otroliga smärtor..
Den smärtan som finns kvar är att föda barn, men det blir då inte än på ett tag ;)

Hur som helst, tatueringen är jag SUPERNÖJD med, har aldrig sett någon finare tatuering. Tur är väl det? Då jag ska ha den hela livet. Jag helt enkelt ÄLSKAR DEN!
Den står för mycket och betyder väldigt mycket för mig även "om det bara är en fjäril" men ni vet ju inte vad det innebär för mig? ;)

Här hemma är det väldigt lugnt, min pappa har blivit jättesjuk verkligen. Igår/natt när han hade febernedsättande i sig hade han en temeratur på 39,7. Stackars stackars pappa.
Sen i morses när jag kom ner och hade precis tvättat min tatuering och kom ut till köket i mamma så blev jag liggande på köksgolvet, då var jag extremt nära på att svimma. Låg när helt kallsvettig, yr & såg bara svarta prickar.
Som tur är vet jag vad det beror på, men det är aldrig roligt att svimma.


På tal om en helt annan sak, igår var jag ju som sagt i skövde hos Malin & sedan åkte vi hem till Sara. Jag skulle ha något att äta och kände att jag var extremt sugen på Lasange, så jag ringde till några resturanger och INGEN hade Lasange. Den sista jag ringde till blev helt chockad när jag frågade om det :-"VA?? Lasange idag??? Nej det har vi inte, men imorgon har vi det"
JAHA, soo? Det är inte imorgon jag vill ha det utan idag. Vad är det för konstigt med att vilja ha lasange en tisdag? Jag visste inte att det fanns speciella lasange-dagar. Hur som helst blev det en Mc donalds.
Och min efterlängtade lasange gjorde jag idag, onsdag, numera LASANGEDAGEN!

Take care, byebye


Kommentarer

Postat av: Eva

Skitsnygg!!! Den ska du verkligen vara nöjd med!! Även om det "bara" är en fjäril ;)

2009-02-05 @ 09:42:15

Postat av: du vet vem

wohoooooooo :D hejjjjaaa blogg.se! sa ju att den andra var skit :D

2009-02-05 @ 11:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback