Farväl

2009-02-18 @ 21:45:13
Jag klarar verkligen inte av att säga hejdå!
Har precis pratat med Sara en sista gång för två veckor framöver.
Jag hatar sånt här, att säga hejdå. Jag vet att det bara är för en kort stund och att vi kommer ses snart igen. MEN jag tycker verkligen det är JÄTTEJOBBIGT!!!!

Nu sitter jag här med en klump i halsen som känns stor som en vattenmelon, ni vet sådan klump som kommer så blir det torrt i halsen och gråten är bara några sekunder från att komma.
Ja, det må hända att jag är en löjlig person. Men saken är den att jag är känslig och är så otroligt rädd om mina vänner!


Nu hoppas jag bara på att hon får det jättebra där borta ihop med sin pojkvän.
Kommer sakna dig i mängder, och om du läser detta innan du åker Sara så ska du veta att jag älskar dig väldigt mycket.
Som du vet så är det är mycket svårt ord för mig att säga, därför sa jag inte det. Men du ska veta att även fast jag inte säger det så betyder det inte att jag inte gör det. För det gör jag väldigt mycket! <3<3<3

Nu ska jag lipa en skvätt och fortsätta med min födelsedags-festblåsa!

Kommentarer

Postat av: sara

Vad söt du är, gumman! Jag är nog ännu känsligare än dig, för jag kunde då inte hålla tillbaka klumpen i halsen. Jag kommer sakna dig jättemycket, men jag hoppas att du får det bra hemma så länge! :) Kramar i mängder, jag älskar dig jättemycket! Du är en underbar vän <3

2009-02-19 @ 00:00:37

Postat av: Eva

Ja imorron smäller det.. hoppas vi, av gullegullfyrverkerier alltså :) Kommer du till 7?



Kram

2009-02-19 @ 19:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback