Ännu en helg över

2009-02-22 @ 21:33:54

I fredags var jag som vanligt på saloonen och denna gången hade jag med lite kläder som jag har gjort.
Även denna gången fanns det en liten kärleksplan och jag tycker att det lyckades myckert bra :) Ska bli kul att se om det kan bli något.


Igår åkte jag och min kära far in till skövde för att dels byta munkorgen till Emser, så nu har han fått en som passar den bjässen. Sedan köpte vi även en sele till honom så nu kan jag träna honom som bara den :)

När jag väl kom hem ringde Malin och kom med en bra idé, att vi skulle se melodifestivalen ihop. Så Malin kom hit och vi drack lite vin. Senare på kvällen gick vi bort till grannen och badade badtunna och drack öl, tyvärr innehöll nog min ölburk mer badvatten än öl. 
Senare åkte vi vidare till Skara där det var jättetrevligt. Efter det åkte vi tillbaka till grannen för efterfest, dom blev det mer än efterfest då jag blev så otroligt trött att jag stannade kvar där.  För i natt då kändes det som den korta biten hem till mig var mångamånga mil. 
Måste faktist erkänna att det var otroligt längesedan jag sov så gott, och tungt..  Ändå har jag varit hur trött som helst idag ändå, menmen..

Helt enkelt så var det en mycket trevlig helg ;) 

Take care, byebye 


Kommentarer

Postat av: Majs

Haha, nejmen :D

2009-02-28 @ 13:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback