Alla hjärtans dag

2009-02-15 @ 21:17:59
Redan söndag och alla hjärtans dag är över. Om jag ska vara helt ärlig så var det inte alls så tokigt detta året.
Gårdagen spenderades med Sara, Coffe & Kim.
Det blev melodifestival, semla (som Sara bakat själv) och Mr Beans semester.
Är inte alls så stort fan av Mr bean, men den filmen var faktist himla rolig ;)

Nu sitter jag här och vet inte om jag mår bra eller dåligt, får se vad som händer.. Kanske blir en tripp till vårdcentralen imorgon ändå.
Tur att jag har en sådan snäll & go granne (vid namn Karin) som jag har som kan köra mig om så behövs.
Lata jag måste ta tag i mitt körkort!!

Nu sitter jag här och väntar på att min hämtmat ska komma.

Hade många ideér förut om vad jag skulle skriva idag, men nu är dom alla som bortblåst.
Så detta får räcka för idag!


Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback