It's times like these you learn to love again

2009-08-16 @ 14:33:17
Nu var det ett tag sedan jag skrev här igen, måste erkänna en hemlighet och det är att jag är KASS på att underhålla min blogg ;)

Anyway, i fredags var det Arn festivalen för mig och några härliga tjejer. Var riktigt riktigt roligt måste jag säga, mycket skratt under den kvällen.
Dock fick jag reda på hur mycket jag AVSKYR TOMAS LEDIN!!
Jag trodde jag skulle kräkas åt honom till slut, allt han gjorde blev bara så otroligt vidrigt.. USCH!!
Sen att mamma älskar honom så jag var tvungen att ta en massa kort på honom gjorde inte saken bättre.. Nej fyfan för honom.. Förstår inte hur han kunde fånga hela publiken som han gjorde?? Menmen, alla tycker vi olika..

Igår tog jag det bara lugnt med vin & mys.. Inte helt fel det heller ibland :)

Nu är det världens skithöstväder ute.. Det är nu man saknar och vill ha en gitarrspelande kille som sitter och spelar myslåtar. Wow säger jag bara.. Det är verkligen bland det underbaraste som finns.
Blir nästan kär bara jag tänker på det, så underbart är det! Lovelovelove


Oj, var ju nära på att glömma berätta att jag har blivit "vän" med en av mina största idoler, det är inte dåligt det ;) Fyfan vad jag är bra!!

Take care, byebye

Kommentarer

Postat av: åsa

du kan få låna en gitarrspelande kille, barra du lämnar tillbaka honom ;)

2009-08-16 @ 15:20:58

Postat av: Camilla

Tack vad snäll :P Men jag får nog skaffa min egen, vill ja ha en bara för mig själv ;P

2009-08-16 @ 15:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback