Såhär är det!

2009-04-04 @ 02:17:25
Förlåt, vet inte om jag igentligen ska behöva be om ursäkt då jag alltid varit den som lyssnat på andra.
Men nu är det såhär, jag har aldrig mått så dålig som jag gör just nu, jag kännner inte ens igen mig själv.
det är tre st som vet EXAKT hur det ligger till och dom har varit hos mig till 110%, just exakt när jag behövt dom som mest! Sen finns det ett till hjärta som hört av sig 24/7 och hört hur det är med mig (som jag även bett om råd till detta)

Jag begär verkligen INTE att någon ska tycka synd om mig. Det kommer ändå inte att hjälpa!!

Det konstiga är? att när allla andra mår dåligt så är jag där (alltid) MEN när väl jag mår dåligt (då jag våga erkänna det) vilka stå då här? till alla jag ställt upp för? Det kanske just är nu man ändå inser vilka som ändå står en närmast hjärtat!! Tyvärr trodde jag inte detta om alla jag tycker så mycket om!

Men då ska ni tänka efter riktigt noga hur många gånger jag kan erkänna att jag verkligen mår dåligt!! Någon klocka som ringer??? Inte?? Då kan du skita idet nu och för alltid!


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback