Killar, vad sysslar ni med???

2008-09-15 @ 21:00:50
Äntligen så vet jag vad jag vill göra, och det är att börja läsa igen. Tror jag har hittat rätt nu och jag längtar efter att få börja läsa. (Trodde aldrig att jag skulle säga detta, men nu är jag så motiverad så jag vill börja på en gång)
Tyvärr kan jag inte börja på en gång då jag måste göra klart det jag håller på med nu, men man kan ansöka och se om man kommer in ;).



Något jag inte förstår är VAD FAN VISSA KILLAR HÅLLER PÅ MED???
Här har ni de bästa tjejerna ni kan tänka er att ha, som gör allt för er & ställer upp hela tiden. Vad fan är tacken för det? Erat sviniga beteende och brist på att visa uppskattning?
Var glad för vad ni har, jag kan garantera er att alla inte har det lika bra som ni.
Jag kan samtidigt säga att det finns tjejer som får ta och skärpa till sig också för den delen, som missar vad som finns precis framför näsan på dom i stävan efter något annat. Ni tjejer är inte ett skit bättre än sviniga killar.
     Vad är det som kommer sig att det blir så? Vem förtjänar att bli behandlad så illa? Sen största frågan är hur någon kan ha hjärta till att behandla någon så illa.
Men dom som blir svikna av både tjejen/killen varför har inte dom träffats? Så kan ni sviniga killar & tjejer hålla er till varandra istället för att göra någon annan sårad.


Nej tack och lov vad skönt det är att vara singel och slippa sånna problem :)

Sen kan jag bara säga GRATTIS till ni som har hälsosamma förhållanden utan bråk, utan det är ren kärlek som förgyller tillvaron. Ni är så söta så det finns inte, sådant förhållande vill jag ha när jag blir "Stor".

Än så länge har jag det hälsosammaste förhållandet för mig, och det är att inte ha någon partner. Med de planer jag har finns inte den platsen helt enkelt och inte den drömbilden jag har.
Men man ska aldrig säga aldrig, någon dag kanske min blivande kommer snabbare än väntat.
Men tills dess så kommer jag leva det liv jag har & som jag är mycket nöjd med.

För mig kan det inte bli bättre då jag har världens bästa familj & världens bästa vänner + alla mina älskade djur.
Just nu lever jag mitt liv, och vet ni vad? Det känns UNDERBART!

take care sweeties, byebye

Kommentarer

Postat av: Maaajs!

I love you!

2008-09-15 @ 23:01:06

Postat av: Camilla

Älskar dig med, massor <3

2008-09-15 @ 23:11:14
URL: http://mrsgreen.blogg.se/

Postat av: Maaajs!

:)

2008-09-16 @ 14:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback