"So what?"

2008-09-11 @ 19:31:32
Som jag tidigare skrev så var jag på sjukhuset i förra veckan. Tyvärr fick jag åka tillbaka i söndagskväll och blev inlagd igen. Men nu är jag hemma igen efter en massa prover,smärtstillande,smärta, undersökningar och operation.
Så nu får man hoppas på att jag snart blir mycket bättre :)

Har inte så mycket att skriva då jag bara spenderat tiden på sjukhuset och där har det inte hänt speciellt mycket.



Har alltid tyckt om Pink's låtar, och hennes "nya" är inte dålig den heller. Älskar ref i sången, den är så härlig ;)

So so what?
I'm still a rock star
I got my rock moves
And i don't need you
And guess what
I'm having more fun
And now that we're done
I'm gonna show you tonight
I'm alright, I'm just fine
And you're a tool
So so what?
I am a rock star
I got my rock moves
And i don't want you tonight

Eller hur? ;)

Wellwell, när jag kommer på något vettigt att skriva och orken kommer tillbaka så DÅÅÅ är jag också tillbaka ;)

Kisskiss, byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback