Hitvarning??

2008-09-19 @ 11:20:33

Satte på tv:n så kom jag in på ztv, så var det "veckans hitvarning"  mec "The veronicas - untouched" 
Hitvarning för mig innebär NYA låtar, men tydligen så är det inte så för ztv. 
Man märker att det händer väldigt mycket för mig nu när jag börjar kommentera allt & inget. Herregud, börjar jag bli "bloggberoende" ( ? ) Är man inte det om man börjar kommentera saker som är helt oviktiga? 


Hur som helst, nu bara jag väntar på att jag ska få mitt löshår. Det kommer bli sååååå snyggt ;) 

Usch, hade världens mardröm inatt. Jag & Malin var hur osams som helst, så när jag vaknade nu i morses så visste jag inte om det stämde eller inte, vilket det naturligt vis inte gör. Men ändå, får nog ta & ringa till henne och säga hur mycket jag tycker om henne. 

 Hihi, jag har världens tur för jag har världens bästa vänner. Sådeså <3
Sen har jag världens bästa gudbarn också ;)


Kommentarer

Postat av: Anonym

du är så len i truten :D (ta det som en komplimang)

2008-09-19 @ 15:32:33

Postat av: Camilla

Haha, ska jag vara grov i käften? ;)

2008-09-19 @ 15:54:52
URL: http://mrsgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback