Alcoholic bullshit

2008-09-20 @ 00:46:23
yeaaaah it's true.
Efter en & en halv liter vin & ett x antal shot, så tyvärr är det detta som blir av det.
Men vad har jag lärt mig av kvällen? Hmpf, att PRIORITERA sina vänner ( ? ) Eller kan man ens kalla det vänner när man prioriterar något annat som det ist? Det enda jag kan säga är att jag tycker det är tragiskt!! Du var en av mina bästa vänner, på ett år förstår jag inte vad som hänt? Jag har försökt, men det krävs TVÅ för vänskap!!
Det enda jag kan säda är att man vet vems ens riktiga vänner är... Ni vet vilka ni är hjärtan, OBS!! Har jag inte pratat med er på TVÅ månader, ta inte åt er darlings. Men tyvärr det är inte det man kallar VÄNSKAP!

but btw, era snuttisar som kommer in här och läser, ni är mina vänner (inte mer tyvärr). Men det visste ni redan innnan ni kom hit ;)

En låt som jag fastnat för är den här:
Jolene
Please dont take him just because you can
You could have your choice of men
But I could never love again
Hes the only one for me, Jolene


But ho's my man (?) btw jag gillar låten..

Nu blir det kräftätanade (öööööh, ja efter 18-19 synd att ni andra puttinuttor inte kan äta efter den tiden)


yeaaaaaaaaaaah, ge mig kritik efter detta inlägg, jag tål och jag står för det (till skillnad från en del andra falska jävlar) !! Namn som sagt var nämner jag inte i denna  blogg om jag inte tycker väldigt mycket om er!


take care sweeties, byebye

Kommentarer

Postat av: Maaajs!

Min snutta! :) Jag älskar dig!

2008-09-20 @ 00:52:10

Postat av: Camilla

OCH JAG ÄLSKAR DIG!!! MASSOR (men det vet du redan ;))! <3<3<3

2008-09-20 @ 01:28:34
URL: http://mrsgreen.blogg.se/

Postat av: Anonym

Vad har hänt nu då?? /sara

2008-09-20 @ 21:14:20

Postat av: åsa

vilken av versionerna av jolene? :)

2008-09-20 @ 21:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback