Trött

2008-10-08 @ 19:19:56
Snacka om att jag är trött. Fyfan vilken jobbig dag det har varit idag. Tur att jag gå kväll imorgon, älskar att jobba kväll :)


Helgen har jag skrivit om och i veckan har det inte hänt alls mycket, bara jobb typ. Sen var jag i Tibro uppe hos Jonas lite igår med. Annars så har jag bara suttit hemma då jag inte jobbat.

Imorgon kvar sedan helg. GUUUUD vad skönt, och vad kul jag och Malin ska ha med vårat besök :D not gonna tell you mooore about it.. ;)


Det som stör mig som fan är fortfarande hur jag blev behandlad på kss i lördags. Att jag blev/är så förbannad över det är att jag blev sårad när dom antydde något sådant, speciellt när jag hade så ont så jag grät.
Man kan inte säga så till människor, jaaa jag vet att sjukhusen ska vara hårda mot sånna som har druckit alkohol för dom innebär mycket pengar och arbetskraft MEN man måste se skillnad.
Hade jag supit mig redlöst och åktin för att jag var för full då förstår jag helt varför de hade varit elaka mot mig.
Men nu var det såhär att jag var ute på krogen, hade kul med mina vänner och PANG i magen. Jag hade inte bett om det, det jag var ute efter var en trevlig utekväll (innehöll sprit) med mina vänner.
Sen fick jag åka in för jag hade så ONT inte att jag var FULL.
Frågan är om dom skulle vara lika elaka mot en 50-årig partinisse som kommer in för han har brytit bener på fyllan..

Jag tycker det är FÖRJÄVLIGT!!!! Era förbannade jävla kommentarer kan ni fan hålla för er själva, inte säga det rakt ut. JAG KOM IN FÖR MAGSMÄRTOR, det ska det handla om. Inte att jag hade druckit. 
Sen undrar jag hur många som blir hämtade från krogen som inte har druckit. 
+ tänk på en sak, när man dricker har man betydligt högre smärtgräns (och min är otroligt hög i vanliga fall). Jag säger bara det -TUR ATT JAG HADE DRUCKIT, FÖR FYFAN VAD ONT DET HADE GJORT OM JAG INTE HADE DRUCKIT. 

Fyfan vad arg jag blir när jag tänker på det + sårad. Vet inte när någon fick mig att må så dåligt igenom att kränka mig. 

Nästa gång ska jag fan vara mer än halvdöd innan jag söker vård här i skövde iaf och ärligt talat?? Hur jävla bra är det? 
Vad duktiga ni är på akuten när ni får era patienter att känna så, det är bra att ni visat sådant medlidande era nykterister!

Nä fyfan, nu blev jag på för dåligt humör för att fortsätta skriva här. 

Extra mycket kärlek till Katrin & Malin som verkligen tog hand om mig & försvarade mig. + Extra mycket kärlek till Jessica för dina telefonsamtal och medlidande. Det är ni som visar vad äkta vänskap är. <3 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback