Gravid i 8:de månaden

2008-10-19 @ 16:10:53
Gud vad jag tycker rubriker är jobbiga, kommer aldrig på någon bra rubik... Men nu var jag allt lite lurig ;)

Helgen har jag spenderat hemma med att hjälpa pappa en hel del, skönt att vara ute och jobba + att det har väl ingen dött utav? Nyttigare än att springa på krogen och spendera alla sina pengar & bli stupfull.

I natt så drömde jag en mycket knepig dröm. Jag drömde att min mage började bli svullen (som den kan bli ibland.) Sedan fick jag ont i den så då tyckte jag att det var lika bra att kolla upp det. Där på sjukhuset fick jag reda på att jag var GRAVID i 8-MÅNADEN. Utan pojkvänn satt jag där helt förbryllad och undrade vem fasiken som kunde vara pappan. Sen åkte jag hem och dagarna gick...
Sen en dag var jag inne i stan och kikade på kläder till mig och den lille i magen.. När jag väl står i kö:n på H&M För att betala mina kläder.... Så går vattnet... Så det var bara att lägga ifrån sig kläderna lite snällt för att åka in till förlossningen.
Då detta bara var en dröm tycker jag en sak var konstig, förlossningen gjorde SÅÅÅÅ ONT! Kändes som hela....Ja ni vet vad, skulle gå sönder.. Hujjamig vilken smärta..
Sen efter ett tag får jag upp världens sötaste lilla kille på magen, så fina ögon, så små fina händer och så lite småhår på huvudet. Gud vilket fint barn!

Sedan gick dagarna.. Jag & lillkillen + Mamma & Pappa gick runt i skövde och köpte allt möjligt till det lilla knytet. (Ni som vet hur bortskämd jag är kan tänka er hur bortskämd det lilla barnet blev).

Sen satt jag och myste med min lillkille i soffan i min egna lägenhet (?) och allt var hur gosigt som helst och DÅ, DÅ vaknade jag.. Fatta vilken ångest jag fick när jag vaknade, jag undrade först vart min lillkille var, tills jag fattade att jag bara hade drömt.. Men usch vad tomt det känns nu.. Och nu har jag ändå varit vaken i över 6 timmar..
menmen, nu var det bara en dröm. Men den drömen var himla mysig :)
Tur att jag får träffa Casper på tisdag så min lilla ångest försvinner lite iaf :P

Take care, byebye

Kommentarer

Postat av: Anonym

ahh har camilla gått å blitt redig??? Fatta vilket smile jag fick på läpparna när jag läste att du tycker att det är nyttigare att vara hemma :) good girl!



Du får vara med Casper hur mycket du vill på tisdag, det lovar ajg :)

2008-10-19 @ 21:50:26

Postat av: Anonym

Klart jag tycker att det är nyttigare ;) Sen om det är roligare är en annan fråga :)



Åå, vad glad jag blev nu :D:D

2008-10-19 @ 22:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback