Halloween

2008-10-31 @ 23:07:11
Fredag idag.
Var inne i stan med pappa förut och handlade en massa + att jag gick runt och letade efter en jacka.
Men hittade ingen så nu har jag beställt den pälsjackan jag ville ha :D
Fick också ett par jättegosiga skor av min kära pappa ett par uggs liknande, så mina fossingar kommer iaf få det varmt nu i vinter :)

Imorgon så ska jag på halloween party hos Malin & Robin, ska bli hur kul som helst. Dock känner jag på mig att min utklädnad inte kommer att bli bra då jag kommer ha fullt upp imorgon, finns ingen tid till att göra i ordning sig på.
Lite tråkigt, men vad ska man göra när ingen tid finns?
Kommer ha fullt upp med älskade ploy imorgon :)

Gud vad mina djur betyder mycket för mig, dom är verkligen mitt allt.



Nu blir det ett glas vitt & film :O)

take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback