Ge upp hoppet??

2008-10-22 @ 22:02:52
Igår tillbringade jag dagen med Sara & Casper, det var mycket roligt. Måste ses oftare!
Den lille sötnosen är ju hur go som helst, finns ingen finare än casper.

På eftermiddagen kom kära Aous och hämtade mig så åkte vi in till stan för att fika. Det var hur kul som helst, och måste göras om snart. MEN Det får INTE dröja så länge som det gjorde tills vi tog denna fikan :)



Ibland så känns det som man ska ge upp hoppet när det gäller att tro & hoppas.. För ärligt talat så leder det bara till att man blir besviken, och jag orkar inte bli besviken längre.
Men det sägs ju att man aldrig ska sluta tro, men måste det göra så ont?




Dags att kika film..
take care, byebye

Kommentarer

Postat av: åsa

det får verkligen inte dröja så länge, nej! usch nej. har saknat dig som tusan, man måste ju faktiskt få lite camomilltid här i världen ibland. ses snart igen hoppas jag :) tack för igår btw! KRAM

2008-10-22 @ 22:33:31

Postat av: Anonym

Jag har saknat dig som tusan med, ja absolut!! Cammomill&Aoous tid får man ta sig tid till helt enkelt :D KRAMAR!

2008-10-22 @ 22:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback