Fredag

2008-10-17 @ 22:12:52
Var ett tag sen jag skrev här nu igen..
Har väl hänt en hel del den senaste tiden, men det är inget jag tänker skriva om här så därför har jag inte skrivit något alls.

Nu är det helg igen och jag tänker faktist vara hemma hela helgen, vilket verkligen var ett tag sen nu. Men det ska faktist bli skönt. Måste vara själv lite nu och tänka igenom saker & ting....

Jag är verkligen tom på ord, vet absolut inte alls vad jag ska skriva.

Hur som helst, på tisdag ska jag in till skövde & träffa Sara och Casper. Ska bli så kul att träffa lille plutten igen, var så längesedan nu. Saknar både han och hans mamma.

På tal om att sakna människor, AOOOOOOUUUUS!!! Det är någon jag verkligen saknar, hon är så klok hela tiden. Får mig verkligen att se klart på saker och ting. Vi måste ses snart nu gumman, nu måste jag verkligen kunna se klart på saker och ting :/.

Nog nu, kommer inte på något mer. Nu ska jag gosa ner mig framför tv:n igen med saft och massa gott att äta.

take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback