Egypten

2008-10-25 @ 15:30:33
Ja, inatt/imorgon bitti åker älsklingsjejja till Egypten för att stanna där i två veckor. TVÅ VECKOR.
Hon har precis kommit till Sthlm nu. Saknar henne redan som en idiot och hon har inte åkt än.
Känns jättetomt, vet hur det var förra året hon åkte och var borta. Usch vad jag saknade henne.. Kommer sakna henne ännu mer nu.
Pratade nyss med henne, riktigt sorgligt att lägga på. Men vi skulle höras en sista gång i kväll.. Känner redan nu att jag kommer börjar lipa. (Ja, jag har väldigt lätt för att gråta när det gäller dom jag tycker mycket om).
Har sagt till henne att hon ska stanna hemma, men det går inte. Förutom en sak som kan få henne att stanna, välidgt sugen på att försöka fixa den saken. Men får inte vara så ego, utan vara glad för hennes skull. Hon kommer få det jätteskönt och roligt där nere :)
Men usch ändå!


Blev riktigt rädd igår också över en nära vän. Tur nu att allt har gått så bra som det har gjort och att du mår bra :)
Men usch vad orolig jag har varit för dig hjärtat!

Nu ska jag fortsätta att jobba här hemma..
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback