wohoo

2008-11-06 @ 17:34:06
Idag fick jag min pälsjacka :D åå, vad den är fin :)
Måste in till stan snart med så jag hittar något att ha nästa helg (bättre att vara ute i tid ;) )
Idag har det inte hänt speciellt mycket, den vanliga visan..

Blev utmanad idag av Saraqprytz.bloggspace.se

ALLA GODA TING ÄR TRE, ELLER VA?

Tre saker som skrämmer.
* Förlora någon nära
* Mörker
* Clowner


Tre saker/personer som får mig att skratta.
* Familj/vänner
* youtube klipp
* annat oförutsigbart


Tre saker jag älskar
* Min familj
* Mina djur
* Vännerna


Tre saker jag hatar
* Ormar
* Clowner
* Idiotiskt störande saker/personer

Tre saker jag inte förstår.
* Krig
* Att Holly blev dumpad av Hef pga att hon var för gammal (?)
* Att man kan bli framgångsrik pga en blogg


Tre saker som finns på mitt skrivbord
*Penna
*Papper
*Mappar
   

Tre saker jag gör just nu

 *Skriver detta
* Sitter i soffan
* Kollar på AFW

Tre saker jag vill göra innan jag dör
* Få Barn & barnbarn
* Skaffa mig en Karl
* Åka till USA

Tre saker som jag vet att jag kan
* Katter
* Stöka till det
* expert på att göra bort mig på fyllan

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på
* Nyheterna
* pratande katter på Youtube
* Lady gaga

Tre saker som jag vill lära mig
* Bli nagelterapeut 
* Ta körkort 
* Lyssna mer på mig själv

Tre favoriträtter
* Lasange
* Grillat Kött & potatissallad
* Stekt ris med kyckling


Bara för att jag är så tråkig och egen så utmanar inte jag någon.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback