Snoooooow

2008-11-24 @ 18:22:00
Hur mycket ska det komma igentligen??? Det slutar ju aldrig heller, men mysigt är det iaf :)

Dom senaste nätterna har jag haft så sjuka drömmar  så det finns inte.
Ex, drömt om att jag blir helt naken på ett fik i skövde.. Vad betyder detta?? Kan ju verkligen hoppas på att det inte är en "förhandsvisning" på vad som kommer att hända..
Blir så irriterad av drömmar, när jag väl slutar tänka på dig när jag är vaken, varför ska du då ploppa upp i mina drömmar? Why man, why?

Kul att Lady gaga's poker face börjar bli "poppis" nu med, men tyvärr som vanligt så kommer den bli "poppis", "känd" (eller vad man nu kallar det) när man redan lyssnat slut på den, så ist blir den bara en tråkig & uttjatad låt.
Förövrigt tycker jag Lady gaga är grym, grymma låtar, coola musikvideos & allmänt bra!




Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback