Nanananana

2008-11-04 @ 19:08:04
Helgen var jättebra. På lördagen var det hur kul som helst hela dagen, först hämtade en häst och sen halloween party med vännerna. Kan ju inte bli bättre? ;)  Söndagen var bara hur bra som helst. Vaknade och mådde inte alls bra (tål inte att dricka vin längre, fan vilken baksmälla). Åkte hem och sov ännu mer, vaknar av att mamma skriker att jag har telefon..
Och i telefonen var Jejjjjjjjjjjjjjjaaa :D:D var verkligen hur skönt som helst att höra av henne. Det gjorde hela min dag & baksmällan var som bortblåst ;)

Igår vaknade jag också av att telefonen ringde, men då min mobil sjunger sin sista visa kan jag inte se mina missade samtal så jag hade ingen aning om vem det var som hade ringt. Gick sedan in och kollade min mail, där hade jag fått ett som förklarade vem det var som hade ringt.
Så imorgon ska jag göra en sak som jag är nervös för nu. Tänker dock inte berätta vad det är, med tanke på att det kanske inte slutar bra. Så nu vill jag inte ha några frågor eller att ni skriver :-"vad ska du göra imorgon" eller "vad är det du inte vill berätta". Jag har skrivit klart och tydligt här att jag inte tänker berätta :) 

Går och väntar på att jag ska få min ursnygga jacka också.. Vill ha den NU NU NU. 

Som ni märker är jag inte alls på blogg humör längre, men ni får nöja er med det lilla jag skriver. 

Take care, byebye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback