Crazy

2008-11-30 @ 14:43:21
Söndag idag och redan första advent.. Tiden bara rusar fram nu känns det som..

Tack mina hjärtan för en underbar kväll i fredags, var verkligen hur roligt som helst.
Spelade lite spel hos Malin innan det var dags att dra sig ut på stan. Haha, kom många roliga ord..
Kallamigkaj & mossköping är bara lite försmak på hur knäppa ord som kom ur munnen på oss.
Väl ute sen var det mycket roligt..

Ärligt talat? Vad fan har DU att komma med? Vem fan tror du att du är?? Skulle jag se ut som du gör skulle jag absolut inte kunna ha mage till att säga så som du gör. För det första skulle jag kolla mig i spegeln ett antal gånger och sedan komma fram till att jag skulle stanna hemma!
För det andra så sägs det att skönhet sitter på insidan, så visst gör det inte så mycket om man ser ut som en påse skit som du gör om man har en bra, klok, snäll insida.. Tyvärr har du varken bra insida eller utsida så nästa gång ska du nog tänka dig för innan du öppnar din fula stora äckliga käft! Du är PINSAM!!


Tusen kramar går till stackars Sara hjärtat som har halsfluss, hoppas du blir frisk snart gumman!!

Take care, byebye

Kommentarer

Postat av: Majs

Åh, tack lilla snuttan! Hoppas det blir bra snart. Mår redan lite bättre faktiskt :)

2008-11-30 @ 16:52:44

Postat av: åsa

kära nån, vem har retat upp dig så? :O

2008-11-30 @ 18:53:44

Postat av: Camilla

En person som tror att den kan säga precis vad som helst! Någon som inte ens är värd att tänka på, men blir man arg så blir man.

Den människan är raka motsatsen till vad du är iaf :)

2008-11-30 @ 20:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback