Uppdatering

2008-03-25 @ 21:38:26
Kanske är dags för lite uppdatering. Längesedan jag skrev nu.
I fredags var jag och såg världens finaste bebis nämligen Casper.
Konstigt hur dom små liven verkligen kan gå rakt in i hjärtat på en och sätta sig där.
Det var verkligen jättekul att träffa både han och hans mamma :) Satt och pratade massa gamla minne, ojojoj vad mycket roligt vi har vart med om sweetie.

Efter det blev det en lugn hemmakväll hos malin, var tänkt att det skulle bli utgång, men det var varken jag eller malin sugna på. Så det blev film ist. =)

I lördags var det påskafton, kvällen tillbringade jag hemma hos malin & robbin med massa trevligt folk. Sedan begav vi oss till vatra. Mycket trevligt där med. Efter vatra träffade jag Mr* lika kul som vanligt :)
Min dumma svartsjuka är något som måste försvinna, någon som har något tips?
Well well..

Nu är det tisdag kväll och jag har suttit med skolarbete hela kvällen. uschusch, hinner ju inte med något annat än skolarbete känns det som. Men nu är det inte långt kvar vilket både känns skönt & sorgligt.
Har så himla go klass, blir inte alls kul att skiljas från dom :/

Nu ska jag fixa något varmt att dricka till min hals..
Take care!

Kommentarer

Postat av: åsa

vi är så goa att det inte finns! :D

2008-03-26 @ 08:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback