Tisdag

2008-07-01 @ 22:06:33
Har fått reda på att jag INTE är djurallergiker som jag trott den senaste tiden, så det var en mycket bra nyhet :)

I lördags var det ju SATC-kvällen. Det började med att Jag fixade Malins naglar och sedan så blev det lite vin, sen gick vi på bion. Det var såå mysigt, höll handen & lutade huvudena mot varandra så det bara osade riktig vänskap över hela bion.
Sen gick vi tillbaka hem till Malin & Robin för att förfesta, där hade Emelie & Robin redan börjat små dricka så det var bara för mig & Malin att sätta fart. Sen blev det utgång på vatra där det hände både bra & dåliga saker.
Helgen har jag förövrigt spenderat  tiden med att ligga i sängen och hosta.

Just det ja, var ju & klippte mig i fredags med och jag är nöjd :) Men kort blev det..
Nu är det ca tre dagar & en vecka kvar tills jag & Malin åker till turkey ;) Ska bli skönt att komma härifrån lite och vi kommer ha det så underbart kul :D


Ibland bara jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden lite så man kan ta bort det misstag man har gjort. Om det nu skulle vara att jag har förstört något nu tack vare misstagen kommer det ta långlång tid innan jag kan förlåta mig själv för det.
Trodde inte att jag skulle kunna känna det här så fort igen, kändes som det skulle vara omöjligt att få den känslan igen. Men nu har jag fått den och vill ha kvar den, vill inte förstöra detta jag vill att detta ska bli bra.

"There's a new wind blowin' like I've never known
I'm breathin' deeper than I've ever done
And it sure feels good, to finally feel the way I do
Now there's just one thing, the only thing I wanna do
I wanna love somebody, love somebody like you.
I wanna feel the sunshine, Shinin' down on me and you
When you put your arms around me,
You let me know there's nothing in this world I can't do."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback