Don't give up

2008-07-10 @ 23:06:38
Oh my oh my oh my, nu är det inte långt kvar tills vi ska åka jag och Malin.
Ska verkligen bli sååååååå skönt, att bara åka iväg till värmen och bli ompysslad på dagarna och festa på kvällarna/nätterna. Sen denna gången kommer inte bli som förra, denna gången kommer bli bra! Jag ska komma hem med ett leende på läpparna och bara vilja tillbaka. Men ändå, det finns ju faktist folk här i sverige man vill tillbaka till också för den delen ;)


Saker och ting blir verkligen inte alltid som man har tänkt sig, jag är verkligen/ har blivit sån att jag ger upp för minsta lilla nu. Vad det beror på kan jag inte riktigt säga, men jag antar att jag är rädd. Rädd för att bli sårbar och sårad.
Så är det helt enkelt, det ska jag inte vara. MEN om man inte vågar vara rädd eller sårbar vad är man för människa då? Wellwell, nu börjar jag tappa tråden.. Det jag vill komma fram till är att jag har lärt mig lite nu att inte ge upp för tidigt, för saker och ting kan gå i motsatt håll som man trodde de skulle göra och då känns det bara så underbart, om något tråkigt vänder till något bra.

Just så känns det nu, underbart & bra. Det ska inte få förstöras nu, för nu är allt verkligen BRA!
Happy happy feeling.

Take care sweeties!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback