Zyx, Mardrömmar & tillsammans med Robin Bengtsson.

2008-12-26 @ 20:56:33

Zyx tror jag den heter, värktablett för halsen? Det skulle jag verkligen behöva nu. Idag är halsen värre än någonsin, nu är min röst nästan borta. Känns helskumt i halsen, men mammi & pappi är väl glada då dom slipper mitt tjat :P

Kollade på dokumentären på tv4 förut om tsunamins barn (?) tror jag den hette, iaf så var den verkligen jättehemsk & gripande. Stackars människor, man får vara glad för att man har varandra för när något väl händer så kan det gå extremt fort.


I natt hade jag den mest drömmande natten på länge, herregud vad många olika drömmar jag hade.
Först hade jag en hemsk mardröm så jag vaknade halv 6 och sprang ut i tvrummet och kröp upp i soffan med min kudde. Där kände jag mig trygg då jag kunde höra både mammi & pappi snarka. Sen tog jag mig mod till att gå in och lägga mig igen (dock med min ljusstake tänd). När jag väl begav mig in i drömmarnas värld igen kom en hemsk upplevelse upp igen som gjorde att jag vaknade (vilket var skönt då jag förstod att det var en dröm). Efter andra försöket somnade jag om igen och då kom en bättre dröm.
Jag drömde att jag blev ihop med Robin Bengtsson från idol, jättegullig var han & vi hade ett jättebra förhållande. När drömmen var som bäst så vaknade jag igen av att katten petade på mig med tassen så då var det lika bra att gå upp.
Så även om jag hade två mardrömmar så slutade den sista drömmen bra & övervägde mardrömmarna ;)



Take care, byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback