2008

2008-12-16 @ 23:05:22

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag tog studenten ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inget nyårslöfte detta året

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack gode gud.. Peppar peppar

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet

6. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Vissa saker man saknar kan man inte få tillbaka.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas.
Finns många fina ögonblick från detta året, men ett speciellt är såklart när mitt gudbarn Casper föddes 29/2

8. Vad var din största framgång 2008? 
Öm, Tagit studenten? ;P

9. Största misstaget?
Inget

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, det har jag verkligen varit. Åkt in och ut från sjukhuset + operation

11. Bästa köpet?
Emser, Zorroborro, Mina hästar, Gustav & lucky

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mina djur, mycket pengar..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut, mycket gjorde mig glad. Som 29/2 & 13/6

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Oj, många..
Lady GaGa - Just Dance
Lady GaGa - Pokerface
Jordin Sparks - Tattoo

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Förra året hände två av de värsta sakerna i mitt liv, de sitter såklart kvar på näthinnan. Det försvinner inte bara för att det är ett nytt år.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inget som jag kommer på nu.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
nget som jag kommer på nu heller.

18. Hur tillbringar du nyår?
Som det ser ut nu blir det med familjen, men spontan som jag är så vet jag inte ;)

19. Blev du kär i år?
Ja,nej eller kanske? Vet inte riktigt om jag kan kalla det kär.

20. Favoritprogram på TV?
One tree hill, ensam mamma söker, Idol mm

21. Bästa boken du läste?
Star av Pamela Andersson

22. Största musikaliska upptäckten?
Öm.. Upptäckte Lady GaGa? ;)

23. Något du önskade dig och fick?
Ja, mina djur såklart ;)

24. Något du önskade dig men inte fick?
Ja, det finns nog ett par saker

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade den först här hemma med min familj & vänner, sedan blev det krogrunda med vännerna.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det..

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Samma som förra året.

28. Vad fick dig att må bra?
Alla som jag älskar

29. Vem saknade du?
Saknar, Jonas

30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?
Hah! Den kan ni allt klura på ;)

Kommentarer

Postat av: åsa

STUDENTEN!!! åh, ge mig igen!

2008-12-17 @ 01:43:16
URL: http://aous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback