Otroligt

2008-12-22 @ 14:08:44
Jösses vilken helg jag har haft.. Eller helg och helg, det började med att jag åkte till Malindarling i torsdags då det senare blev utgång & en himla lång efterfest.

Fredagen spenderades mest med att sova & skratta, vet inte när jag skrattade så mycket senast.
Sen käkade vi pizza vid 22 och vid 23 valde vi att göra i ordning oss för en lugn utekväll.
Väl inne på vatra var det verkligen lugnt, någon hade hamnat i bråk och blödde som fan (troligen nosen som hade råkat illa ut) Sen kom timbuktu & damn som hade sin efterfest där, men eftersom jag inte är någon fan av någon av dom så var det inte alls något intressant.
Vid halv 2 gav vi upp och begav oss hem till Malindarling där hennes sköna säng ropade efter oss.

På lördagen åkte vi hem till Malin föräldrar och gästade deras kylskåp. Efter det gick vi ner till stallet och fixade.
Efter ett tag kom mina föräldrar och hämtade mig och vi begav oss senare skaraborg runt kändes det som.
Vid 22 kom jag hem trött som bara den lade mig ner för att kolla walk the line, men då ett viktigt telefonsamtal dök upp fick jag stänga av filmen som jag senare kunde börja kolla på kl 1 igen. Tre gick jag och lade mig och hade precis somnat då min telefonjävel (som jag inte förstår mig på) ringer, kollar klockan och den är 4. Dåligt morgonhumör som jag har skickade jag iväg ett argt sms och hoppades på att jag skulle kunna få sova, bebisarna hade precis somnat på min mage och arm när mobilen ringer igen, dom blir livrädda och jag blir skitarg. Svarar argt som få - personen lägger på och jag får äntligen sova.

Söndagen var det julstäd som gällde, klockan 20 sätter jag mig för att kolla tv och somnar för ovanlighetens skull.
Pappa åkte och köpte kinamat till mig, jag blev jätteglad & käkade maten samtidigt som jag kollade en film. Sedan ropade sängen på mig och det var återigen dags att sova.

Idag blir det lite pyssel med allt möjligt och åka in till skövde för att handla julmat.

Mer än såhär har jag inte att säga idag.

Take care, byebye.

PS, Sara J ring eller skickat ett sms när du kan, omöjligt att få tag på dig! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback