Mys

2008-12-02 @ 14:23:02
När jag vaknade idag och tittade ut igenom fönstret så var det verkligen en skit-dag med snöblandat regn.
Sedan bestämde jag och mammi att baka lussebullar och vad hände då? Jo det började snöa så klart.
Riktigt mysigt att baka lussebullar och titta ut igenom fönstret då det är helt vitt.
Jag älskar snö & jag älskar julen.
Har som mål att någon gång under mitt liv åka till USA och fira jul där, för där är det ju verkligen äkta julstämning.
Men jag ska åka dit där finns snö, för ingen riktigt jul utan snö!

Har idag bestämt mig för en sak (vad säger jag inte än), får se om jag får "hjälp" med det eller inte. Om jag inte skulle få hjälp, är det någon som har lust att ge mig 35.000 isf då?


Nu mår jag inget vidare så det blir att krypa ner i soffan och hoppas på att man blir bättre.



Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback