Juldagen

2008-12-25 @ 19:18:42
Igår fick jag min efterlängtade symaskin, dock blev det en mycket dyrare och bättre än vad jag hade tänkt mig. Men vad gör det? Har fått den bästa julklappen någonsin.

Igår blev min första klänning/topp klar, dock var det en som jag gjorde om. Bild på den kommer.
Så nu imorgon blir det förmodligen till att åka runt och leta tyger och tillbehör, ååh vad jag är lycklig :)

Juldagen idag, skulle igentligen firat jul idag med mina kusiner men dom är sjuka så det blev inget med det, så då ändrades planerna till att gå ut på "årets största partydag" MEN idag är jag sjuk, eller sjuk och sjuk men jag har ont i halsen och mellanhög feber så jag valde att stanna hemma. Vad skiljer sig denna dagen från alla andra utgångar? Kanske att det är lite mer folk än vanligt and so? Som om jag tyckte det var roligare för att några fler randoms gick ut?
Tack men nej tack, min hälsa går före utgång. Sen att jag för en gångs skull hade planerat att vara nykter hör inte hit då jag ändå inte ska ut.

Så nu ska jag vara här hemma med min symaskin och kurera mig med te & soppa. Jag hoppas att jag har blivit bättre tills på lördag då det är tänkt att jag & Jejja ska till bowling i tibro. Dom har någon sista helgen varje månad och jag har ALLTID lyckats missa det. Så nu får vi hoppas att jag inte gör det, plus att jag och Jejja ska ha en mini-julafton då vi ska byta julklappar :)

Är det bara jag som är EXTREMT trött på allt tjöt om ensam mamma Johanna nu? Igår eller om det var i förrgår hittade man henne både i sla & aftonbladet. Snälla sluta nu, var det sådan hysteri om förra årets deltagare? Hur många kommer ihåg vad dom heter och vilka dom valde? Nej, usch säger jag bara. Hitta något annat att skriva om som är lite mer intressant.


Btw, FÖRLÅT till alla er som skickade jul-sms till mig igår och fick ett tråkigt "detsamma, vem är du?" tillbaka. Men det är såhär att jag har ny mobil och har inga nr kvar. Så jag har inte glömt er eller raderat er bara så ni vet :)

Take care, byebye

Kommentarer

Postat av: aous

ja, du förstörde min julafton med ditt "vem är du sms". jag menar, okej, vi har inte setts på länge, men att du skulle glömma mig så fort... det gjorde ont! hihi vad jag är seriös :D eller ja, det skulle inte vara roligt om du hade glömt vem jag är men mitt nummer behöver du då rakt inte lära dig :p

2008-12-25 @ 20:31:38
URL: http://aous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback