Bränder

2008-12-28 @ 22:28:19
Usch vad jag tycker synd om mig själv idag, har blivit ännu sjukare och tycker bara ännu mer synd om mig själv.

Idag har det inte varit någon rolig dag i skövde då ingen har väl kunnat undgå att höra om branden?
När jag först hörde om den i morses blev jag skit orolig då mina tankar gick till Casper och hans föräldrar driekt, hade dom blivit drabbade? Var dom okej?
Som tur var så var dom helt okej och ej blivit drabbade.

Åkte in och tittade på branden förut, usch vad läskigt det såg ut. Tur att den iinte hade spridit sig ännu mer.
Utgång i skövde blir nog inget roligt den närmaste tiden då två ställen är förstörda om inte mer?
Folk kommer vara som packade sillar på dom ställen som har klarat sig, det säger jag stort NEJ TACK till.

Men vad gör det? Jag ska ju ändå ha min detox månad nu i januari. (Förutom på lördag då en viss kattis fyller 21:)

Påtal om mer bränder så läste jag om branden i Hjo där 4 hästar brunnit inne, fyfan vilken mardröm. Kan inte ens tänka mig hur det skulle vara om något sådant hände mig. Men utan tvekan skulle jag springa in även om det brann för att försöka få ut mina djur, vilken mardröm att förlora sitt älskade husdjur av en sådan händelse.
Tycker extremt synd om ägarna till hästarna, många tankar går om vilken tur man har att man har sina egna djur i behåll.

Nu ska jag snora vidare och lägga mig som en utslagen padda i soffan.

Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback