Via dolorosa

2008-08-15 @ 00:11:39
Tjolahopp, vet ni vad sötnosar? Idag har jag rök 5 & 1/2 cigg, FEM OCH EN HALV!! Visst är jag duktig :D

Imorgon är det fredag igen, var tar tiden vägen? Går hur fort som helst så jag hinner inte med..
Wellwell, imorgon kommer min Malindarling och hämtar mig efter hon har slutat jobba, sen ska vi åka och spela minigolf om vädret tillåter :)
Sen får vi se vad som händer på kvällen om det blir utgång eller inte, min ekonomi tillåter det igentligen inte. Men själv tycker jag att jag förtjänar en utgång då jag är så duktig med mitt rökande :)
Nu har jag ju iaf fixat så min låt spelas på vatra, äntligen :) Lady gaga, tröttnar verkligen inte på den låten även fast den har spelats hemma hos mig hela sommaren nu om och om igen. Mamma & pappa börjar väl snart bli tokiga och kan sjunga den i sömnen om jag ber dom men ändå så är den bra :)

En annan gullig sak är att jag kan nu berätta för er att jag är "mamma" till 8 kissemissar, så nu behöver jag 4 namn, 2 killar & 2 tjejer, ska helst börja på samma bokstav allihopa, så nu gott folk så vill jag ha namn förslag.

Nu har jag slut på ord för ikväll, kanske kladdar här lite imorgon innan jag åker.
Take care sweeties, kisskiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback