Somebody like you

2008-08-18 @ 22:51:15
Nu är det inte långt kvar tills det verkliga livet börjar & slapptiden är över. Men känns också skönt, inte speciellt kul att gå runt hemma på dagarna och inte göra något vettigt. Ifs så gör jag massa saker när jag är hemma, bort ju trots allt på en gård, men ska bli skönt att börja jobba på riktigt :)

Men innan jag börjar jobba så ska jag först bli gudmor åt världens finaste bebis, jag är verkligen helt i extas över att bli gudmor. Det är ju inte så att man bara utser första bästa till gudmor/gudfar åt sitt barn. Jag är verkligen så överlycklig för att Sara & Coffe har utsett mig till gudmor, och jag ska göra mitt bästa. För vilket Casper vill eller inte så är han ändå min systerson, och jag ska behandla honom därefter också ;)






Jag blir så förvirrad på mig själv ibland, är det verkligen så som jag tror? Kan det gå så fort? Är det som ordspråket säger? Detta börjar likna en saga, men hur som helst så vill jag aldrig vakna upp från den om det är en dröm, och vill aldrig slitas tillbaka till verkligheten om det är en saga. Jag vill att detta ska gå som det gör i sagor med sina lyckliga slut, förutom att det inte ska vara något slut ;)




Btw, nu behövde du inte ens be mig om att uppdatera bloggen Sara(Majzi) :P

Kommentarer

Postat av: Maaaajs

Wohooooo! Så här ska det vara jämt :D Varje kväll, nytt inlägg :D

2008-08-18 @ 23:05:34

Postat av: Camilla

Ska försöka med det nu sötnos ;) <3

2008-08-18 @ 23:11:11
URL: http://mrsgreen.blogg.se/

Postat av: åsa

Håller med, nytt inlägg varje kväll. Me like! :D

2008-08-19 @ 10:13:34
URL: http://aous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback