Should’ve known you’d bring me heartache!

2008-08-24 @ 21:13:40
Så många tankar och så lite ord.
För mig är det helt ofattbart hur jag kunde känna såhär med tanke på den tiden. Samtidigt känns det skönt att nu veta att jag kan göra det igen, var som sagt ett tag sedan man kände det jag känt.
Men just nu är jag sårad och det är en känsla man inte har saknat.
Finns inte så mycket mer som kan komma ut i ord nu, och ja du vet vem du är!

Måste samtidigt säga att jag har världens bästa vänner, behövde inte ens säga något utan dom förstod och förstår och visar sin kärlek, gud vad jag älskar er mina söta små änglar.


När en försvinner kommer en annan och idag blev jag gudmor åt världens finaste kille :)
Vilken känsla, och gud vad nervös jag var! Som tur var så var både föräldrarna och gudfadern också nervös så det gick bra till slut ändå :)
Det var utan tvekan det bästa & roligaste dopet någonsin, så idag har det varit en mycket rolig dag som jag aldrig kommer att glömma.
Och du Sara, du fick inte ditt kort till slut på oss tre ;P

Kommentarer

Postat av: Maaaajs

Hm... Vi tar det på msn...

2008-08-24 @ 22:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback