P.S. I love you

2008-08-27 @ 20:17:34
Shit, vilken film.. Varför har jag inte sett den tidigare??
Grät nästan konstat igenom hela filmen, snacka om att den berörde. Antar att det beror på att man tar till sig det filmen handlar om. Nu är den snäppet bättre än bodyguard, och ni som känner mig vet att det är min favoritfilm.
Vet inte vad jag ska skriva, är helt tagen efter filmen och ögonen är helt torra nu efter alla tårar.
Men en sak är säker, och det är att jag mår BRA, jag mår verkligen jättebra. Hur i hela världen kan en film göra så mycket? Förstår inte, den här filmen skulle jag sett för längelängelänge sedan.

Inte så mycket mer som har hänt idag, jag stortrivs på praktiken och fått ett mycket bra erbjudande idag dessutom så har jag kommit tänka på en sak som jag vill göra, så får vi se vart jag "gör" det, om det blir här i skövde eller någon annan stans. :)

Snartsnartsnart är det fredag, det ska bli mycket trevligt. Men samtidigt så mår jag så himla bra nu så det gör inget vad det är för dag, men fredag skadar ju aldrig ;)


kisskiss

Kommentarer

Postat av: Maaaajs

Haha, härligt o höra! Jag har filmen på datorn faktiskt, men jag har inte kollat på den än :P Haha!

2008-08-28 @ 12:11:44

Postat av: Camilla

men hallå? KOLLA PÅ DEN DÅ!!!!!

Btw, träffa din söta mammi idag :)

2008-08-29 @ 16:52:51
URL: http://mrsgreen.blogg.se/

Postat av: Maaaajs

Haha, okej! Jag får ta o göra det i morgon då :) Ja, hon sa att hon hade träffat dig, hihi :) Men du, jag är lite besviken på dig...

2008-08-30 @ 00:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback