Lucky

2008-08-19 @ 18:44:27
Idag har jag inte gjort så himla mycket. Det började med att jag åkte till skara för att köpa en ny mobil. LG veiwty hade jag tänkt mig, men det första stället hade inte den mobilen. Sen var det bara att åka till det andra stället..Som tydligen hade slagit igen. Så då blev det ingen mobil för mig. Åkte vidare till Götene och stannade vid pressbyrån, och vad ser jag där? Audio video! Går in där och frågar om dom har mobilen, vilket dom inte hade.

Men den snälla killen som jobbade där frågade vad jag var ute efter för mobil, när jag berättade så fick jag komma bakom "disken" där visade han mig en mobil som inte har kommit ut på marknaden än och han berättade att han själv var sugen på den,  och den innehåller precis ALLT. Liknar och påminner lite om en IPHONE.
Ja herregud vilken mobil. Så jag bestämde mig självklart för att vänta, LG:n kan slänga sig i vägen mot den här mobilen.

Så efter allt åkande utan mobil är jag ännu nöjdare, nu bara jag längtar tills mobilen släpps :)

Nu ska jag skriva rent mitt tal som jag ska läsa på söndag på älskade Caspers dop, efter det ska jag färga håret på mig själv och mamma. SEN blir det kräftätande, såååååååååå underbart (undra hur många kräftpaket jag har vräkt i mig i år? Måste vara rekord).


Take care, byebye sweeties.

Kommentarer

Postat av: Maaaajs

Nu börjar jag bli nöjd, fortsätt såhär :D

2008-08-19 @ 22:27:42

Postat av: Camilla

Haha, allt för din skull gumman ;D

2008-08-19 @ 23:22:10
URL: http://mrsgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback