Ghost

2008-08-21 @ 21:50:55
Idag har jag varit i stan och köpt dop-present till lille casper då dopet redan är på söndag.
När jag ändå var i stan så passade jag på att köpa skor med, och det blev dom här två:

 

Funderade ju på dom där svarta som var likadana som dom bruna, men samtidigt så är det inte kul med två likadana skor. Visst inte så stor skillnad på dom här heller, men på dom svarta så går blixtlåset ändå upp vilket de inte gör på dom bruna. Hur som helst så är jag mycket nöjd med mina skoköp idag.


Måste köpa nytt löshår, mitt gamla permanentade jag samtidigt som jag permanentade mitt vanliga hår i turkiet, men då jag blev sjuk under tiden fick hon ta ur spolarna tidigare så mina lockar är så gott som ur nu. Tillskillnad mot löshåret som verkligen är PERFEKT! Ser verkligen ut som äkta "turkhår" Så fint, synd att jag inte kan ha det nu bara och synd att min vanliga hår inte blev så, hade varit en dröm att ha sådant hår.
Så nu är mitt hår halvlångt och rakt. Alltså verkligen skit tråkigt, som tur är så är det lätt att få volym på det men det är för KORT! Ni som känner mig vet att jag tycker om och vill ha långt hår.
Sen nu när det börjar bli höst och snart vinter så finns det inget finare än långt hår. Sommaren ska det helst vara kortare, mycket fräschare eftersom det är så varmt då.
Men vinter och kort hår? Nejnej.
Men enda problemet är att pengar saknas, så när det blir gott om dom igen då är löshår bland det första jag ska köpa.
 
Sitter här och slökollar på min andra favorit serie, Ghost whisperer.
Då det är gamla avsnitt så har jag redan sett detta avsnittet ett antal gånger, men lika bra ändå.
Tänkt vad hemskt om det verkligen vore så som det är i serien, hon ser döda människor typ överallt, men då är det sånna som är fast och inte har "gått över" än. Usch, tänkt om det är så att vissa blir fast.
Tur att man inte vet vad som händer när man har dött.

Imorgon är det helg igen, och som vanligt ska jag till Malindarling. Vi ska för ovanlighetens skull inte gå ut, men vi ska ha så roligt ändå. Dricka & spela spel, väldigt mysig tycker jag.
JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER!! Det är en sak som är säkert, och ni sötnosar vet vilka ni är.

Nej, nu tycker jag att jag har skrivit för mycket (nu måste du vara nöjd Sariiz). ;)

Take care, byebye sweeties!

Kommentarer

Postat av: Maaajs!

Åh, underbart!!! :D Jag är så nöjd så! Skorna var skitsnygga! Måste fan också köpa lite höstskor nu... Men pengar? Haha, jag dör :D

2008-08-21 @ 22:39:50

Postat av: Camilla

Det var bra det, jag börjar ju faktist gå in för det här nu, tack vare dig.

Vad kul att du tycker det :) Ja, exakt! Pengar!!

Haha

2008-08-21 @ 22:48:08
URL: http://mrsgreen.blogg.se/

Postat av: Maaajs!

Ja, och jag älskar att läsa din blogg, så du får fan inte sluta nu :D

2008-08-21 @ 22:54:15

Postat av: Camilla

Det lovar jag dig att jag inte ska ;)

2008-08-21 @ 22:59:58
URL: http://mrsgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback