-"Ska du med till helvetet"?

2008-08-31 @ 18:24:18
Haha men skämt åt sido, klockren kommentar och jag har för dålig fantasi om en bra rubrik.

I fredags var det förfest hos Sara vilket var mycket roligt, mycket singstar trevligt folk och fylla.
Synd bara att du inte kunde följa med ut Sara :(
Väl nere på staden träffade man en hel del godingar vilket var mycket trevligt. Vi träffade på Johnny som följde med mig & Jejja till vatra vilket blev sjukt kul.
Sen kanske det inte slutade så bra för johnny den kvällen men gud vad du var rolig :D
Så tack alla sötisar som förgyllde min fredag, den var underbar.

Igår gjorde jag inte något alls, gjorde sängen sällskap hela dagen ungefär. (Eftersom jag tydligen inte fick sova mer när klockar var SJU på morgonen :P) Sen när jag väl hade vaknat till liv så tillbringade jag tiden i telefonen med söta Sariz vilket var mycket trevligt. Var evigheter sedan sist, kommer ihåg när vi var yngre då vi bodde i telefonen ihop. Vi kunde prata i timmar även fast vi träffades varje dag i skolan och efter skolan :D Roliga tider det.

På tal om roligt så hade jag så fruktansvärt ont i min rygg efter karusellåkande med jejja & johnny i fredags. Så idag tänkte jag att jag skulle rida lite för har man ont i ryggen ska man inte vara still :)
Men rida med en helt fel säkerhetsväst och en häst som snubblar så är inte ryggen så bra sen.
Vilket jag verkligen känner av nu. Den gör så förbannat ont så det finns inte, har smörjt in mig med muskelsalva och tagit ett par piller men det hjälper inte. Sist jag hade sådan här värk blev jag inlagd på kss, vilket jag inte har tid med nu. Jag jobbar ju där, då har jag inte tid att ligga där.
Så håll tummarna för mig gott folk att min rygg repar sig så jag slipper åka in så jag kan gå och jobba imorgon. Förövrigt så trivs jag som fisken i vattnet där jag är nu så det ska bli riktigt kul att gå och jobba imorgon :)

Måste tillägga några roliga kommentarer från helgen.
-"Camilla, ska du hänga med till helvetet? Inte det?(somnar mot en stolpe vid voda)"

Jejja står i ett annat rum och hör mig börja höja rösten och är irriterad till max.
-NE-E Johnny, SOV NU!!!
-DUNK!
-Åå, fan vad bra.

Jag vaknar helt skräckslagen av att någon petar på mig då jag trodde att jag sov hemma i min egen säng och snart skulle till jobbet.
-Öööm, vad är klockan?
-Den är sju....
-SJUUU? Varför väcker du mig nu?
-Jag kan inte sova, ditt alarm ringde halv 5 och kan inte somna om.
-Oj, förlåt det var inte med meningen (somnar om som en stock).

Men jag är snäll igentligen, bara lite självisk ibland ;) Tur att jag har så underbara vänner som står ut med mig och mina dåliga sidor. Ni är underbara & guld värda ska ni veta.

take care sweeties

Kommentarer

Postat av: Maaaajs

HAHAHAHAHA! :D Den där Johnny alltså! Ja, det var mysigt att prata i telefonen :) Hihi! Det var så längesedan. Vi får ta och ses någon dag! Jag kan ta min pärla och komma och hälsa på dig någon dag i veckan kanske? Om du orkar..? Du är ju en hårt arbetande människa just för tillfället :P

2008-08-31 @ 22:21:47

Postat av: Camilla

Haha, ja han är rolig han, men jag glömde skriva den bästa kommentaren -"Ska jag vara ärlig så har inte jag saknat er ett skit!!" Ja, absolut så klart att jag orkar :) Imorgon jobbar jag kväll sen jobbar jag dag tis-ons-tors kanske kan ta det någon av dom dagarna? :)

2008-08-31 @ 22:35:27
URL: http://mrsgreen.blogg.se/

Postat av: Maaaajs

Hahahahaha, just det :D Jafan, det blir skitbra. Jag kan inte i morgon bara. Det är väl den enda dagen :P Haha!

2008-08-31 @ 22:53:30

Postat av: Martin

haha grymm rubrik!

2008-08-31 @ 23:03:05
URL: http://martinblogg.inc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback