Om mig ;)

2008-04-13 @ 19:40:00

Namn: Camilla Gunilla Viola Green
Födelsedag: 89-03-07
Hemstad: Skövde
Ögonfärg: Grön-blå
Hårfärg: Mörkbrunt
Längd: 172
Högerhänt/vänsterhänt: högerhänt
Värsta ovanor: röker
Stjärntecken: Fisk
Skostorlek: 38
Är dina föräldrar skilda: Nej
Svagheter: lat :)
Rädslor: Att nått ska hända nån i min närhet
Mål för året: Sluta röka börja träna
Mest använda fras på msn: Hej eller Haha
Det första du tänker på när du vaknar: Trött & vill röka
Favorit;
Färg : svart, rosa
Mat: Stekt ris med kyckling ;)
Sport: Judo
Djur: Min häst, katt & hundarna
Glass: Daimglass
Affär: Finns så många...
Sallad: Amerikansk
Skådespelare: Angelina jolie & Johnny depp
Låt: Bed of roses
Nummer: 6 & 7
Årstid: sommar
Parfym: hugo boss

Kroppsdel på motsatta könet : Ögonen
Vänner & Livet;
Vad vill du bli när du blir stor: Osäker
Hur vill du dö: lycklig & frisk
Vem av dina vänner är mest lik dig: Malin
Vem är mest högljudd: Lindores skratt ;D
Vem får dig mest att skratta: oj, svårt. Men det går inte en dag med Lindore och hon inte har fått mig att skratta
Vem är blygast: Hm, Jejja tror jag.
När grät du mest: 2 ggr, När Jonas dog & en annan privat händelse.
Bästa känslan: Kärlek
Värsta känslan: Ensamhet 
Vart vill du bo i framtiden: något stort fint hus, i värmen
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Inget, nöjd med mig själv!
Hur länge tror du att du kommer leva: Ingen aning
Har du någonsin;
Varit kär: Självklart!
Moonat nån: Hände några ggr när man var fjortis
Blivit dissad: Haha, har väl hänt.
Rymt hemifrån: Någon gång när jag var yngre & skulle vara cool ;)  
Föreställt dig ditt ragg naken: Haha, lätt
Skolkat: en hel del på högstadiet
Tänkt på självmord: någon gång har det hänt.
Sovit utomhus: När man campar?
Gråtit i skolan: ja
Velat bli modell: Yes, of course

 Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Haha, det är mycket
Sett en död människa: Ja
Druckit alkohol: som den partyprinsessan jag är så ;)
Använt droger: Av misstag en gång.

Ätit sushi: ja
Varit på scen: Haha, på fyllan ja.
Snattat: Något litet när jag var mindre
Retats: Haha, of course
Blivit nerslagen: Inte nedslagen, men självklart vart i bråk.





Så nu vet ni lite mer om mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback