Fredag

2008-04-18 @ 09:11:25
Hej era korvar.
Sitter i skolan nu, precis blivit klart med ett arbete, känns bra :)
Idag är det fredag, och för en gångs skulle så ska jag faktist tillbringa kvällen hemma. Ska faktist bli lite skönt :)
Ska snart åka iväg och ta stygnen med, kolla igår när jag bytte kompress och det ser faktist vidrigt ut + att det gör förjävligt ont. Aldrig mer att jag tar bort någon leverfläck. Hon sa att vissa reagerar olika, vissa känner inte av det alls medans få kan få bekymmer. Och det är självklart att jag ska ha det så fort jag för något.

Imorgon så ska jag på au-pair mötet. Ett steg närmare, så får vi se vad som sägs då :)
Vem vet vart jag är om ett halvår? ;)
Men hur skulle det gå? Skulle ju sakna ihjäl mig efter er här hemma. Men ifs, kan ju alltid försöka att packa ner ma-pa & djuren + malin i en resväska, så skulle det ju underlätta lite iaf :) Kan ju inte ta med mig halva sverige heller ju..
Hur som helst, efter att vi har vart på mötet, så tänkte jag åka hem och krama om pappasen som ÄNTLIGEN kommer hem imorgon.  Har saknat han så fruktansvärt, mina föräldrar är dom bästa :) Dom gör allt för att jag ska vara nöjd.
Efter det så blir det utgång, antar att vi går till standardstället.. Men det är faktist rätt så skönt när man har ett sånt ställe.. Jag & malin räknade ut att de finns inte många som vi inte känner där, men kocken måste nog ändå vara sötast av dom :)

Well well.. NU är det slutskrivet för stunden..
Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback