morning..

2011-05-11 @ 11:17:24
Känner mig jätte nere idag, har iofs gjort det hela veckan.. Men det är för vad som väntas imorgon..
Urnsättning för min älskade mommo.. Helt sjukt att det tagit sådan tid..
Hon gick bort 3 jan.. Begravningen var 1 feb.. Och urnsättningen imorgon.. 12 MAJ!.. Allt rivs upp igen, och nu känns det verkligen inte alls bra, nu när man förstår att hon aldrig kommer tillbaka och det är detta man får finna sig i.
Det är så mycket jag skulle vilja berätta för henne, ibland får man för sig att "detta måste jag berätta för mormor" sen kommer det.. Nej, just det ja.
Sen är det jobbigt med mamma, för mycket skit har hänt på kort tid.. Två av dom hon älskade mest har försvunnit ur hennes liv inom loppet av ett halvår.. Det är orättvist!
Det är jobbigt att stå vid sidan av och inte kunna göra något, bara stå och se på..

Jag är ett kontrollfreak, det erkänner jag.. Nu finns det nästan inget kvar jag kan ha kontroll över..
Det enda jag kan säga är att det är fruktansvärt jobbigt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback