Vila som gäller

2011-08-04 @ 14:23:43
Nu är jag på mycket bättre humör igen :) Stackars barbapapa som fick stå ut med mig :( Men det gjorde han och det förklarar ju vilken fantastisk människa han är :)
Natten till igår började jag få kramper i magen, en blandning på kraftig mensvärk & blindtarmssmärtor.. Fyfan vad ont det gjorde, och självklart missade jag tiden till att ringa bm igår. Under dagen igår blev det bättre men fortfarande väldigt öm.. I natt kom det tillbaka men varade inte lika länge, så i morses ringde jag bm som sa åt mig att ringa förlossningen.. Det kändes skumt att ringa dit nu? Lite väl tidigt :P Men hon på förlossningen var undebar!
Svårt att säga över telefon vad det kan bero på, men jag fick välja på att komma in eller stanna kvar hemma och avvakta. Självklart väljer man ju att stanna hemma, men  jag är tvungen att ringa om det blir värre eller förändras på något sätt + att det är VILA som gäller. Det tycker jag att jag gör ändå, men tydligen inte tillräckligt :P 

Tråkigt, men vad ska man göra?..
Imorgon ska Jejja firas och dit ska jag. Hoppas att allt går bra annars får jag åka hem! Det viktigaste av allt är mitt barn. Som tur är så har jag ju nära hem :) 

Så jaa, så ligger det till just nu.. 

Take caree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback