What are words..

2011-07-18 @ 20:25:55
Jag känner mig tom, samtidigt som jag är fylld med känslor. Så mycket jag vill säga men så lite som kommer ut. Varför skulle det sluta såhär? nu? mitt i allt? Jag vill inte stå här ensam, jag vill kunna ha en famn att krypa upp i, kunna ha armar omkring mig som gör att jag känner mig trygg, jag vill att du känner samma som mig!
Tyvärr kan man inte alltid få som man vill. 
Jag vill vara med digm jag tänker på dig sjukt mycket.. Men jag vet också det att om jag är med dig, då gör det bara ännu ondare när du går & när det inte är som förut. 
Samtidigt som det gör 1000 ggr ondare att vara utan dig helt. Hur man än gör så är det ändå samma sak, det gör så jävla ont!

Kommentarer

Postat av: Jessica

När du fått ditt barn så kommer du inte vara i behov av att ha pappan bredvid dig, ibland är det meningen att man inte är tillsammans.. H kommer vara en bra pappa, även om ni inte bor tillsammans eller är tillsammans .. Jag fick själv barn för två månader sedan, och mitt förhållande är inte det viktigaste längre, utan det är min dotter. Det ni ska kämpa för att ha kvar är vänskapen, man måste klara av det för barnets skull! Hoppas att allt går bra för er! / J.

2011-07-21 @ 22:39:48

Postat av: Camilla

Hej Jessica.

Du verkar veta lite väl mycket, skumt! Dock anser jag annourlunda än dig ang att vara i behov utav att ha han bredvid mig. Det är bådas val så varför sköta det på egen hand? Han ska vara med lika mycket som jag då han är pappan. Sen kommer mitt barn alltid vara viktigast för mig, med eller utan förhållande.



Då önskar jag dig lycka till med din lilla flicka & förhållande :)

2011-07-22 @ 14:24:49
URL: http://mrsgreen.blogg.se/

Postat av: J.

Är en nära vän till hans familj, därför jag vet lite hur det ligger till.

Självklart ska han göra lika mycket som dig, men ni kanske får göra det på olika håll. Självklart blir allt lättare ifall man håller ihop, men ibland så går det inte. Kanske växer känslorna fram mer mellan er när barnet är hos er.

2011-07-24 @ 00:44:22

Postat av: Camilla

Okej, jag förstår!

Nej, det blir helt enkelt inte alltid som man har tänkt sig, vilket gör så ont! Men det är som det är.. Vi har iaf skapat världens underbaraste tillsammans och det är h*n man får tänka på :))

2011-07-24 @ 10:48:15
URL: http://mrsgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback