I made it!!!

2011-05-07 @ 09:19:29

Idag är min årsdag :D Jag har klarat det, finns inga ord som kan förklara hur glad jag är!
Det bästa är att jag kan med gott samvete säga att nu har jag klarat det, jag har inte trillat dit innan.. Det som har hänt, har jag tagit mig igenom utan. Det gör att jag vet att nu kan inget rubba mig.

Nu har jag också en till att tänka på, någon jag ALDRIG kommer att svika.
Jag har hittat mig själv nu!

Jag kan inte ändra på hur jag har varit, men jag har gjort något åt det. Jag har rest mig upp och klarat mig igenom det. Jag kommer aldrig falla tillbaka igen, det var mitt gamla jag.

Att folk ska kunna acceptera detta, det är inte lätt. Men det finns inget jag kan göra åt det, jag är den jag är. Älska mig för den jag är, eller hur?

Jag är lycklig och det är underbart <3 Tack alla underbara som har funnits vid min sida, den listan är lång. Men Emma,  mama&papa, Jessica, Sara, Malin, Sara... Mina undebara hjärtan. <3


I look up to the sky
and now the world is mine
I've known it all my life
I made it, I made it!
I used to dream about, the life I'm living now
I know that there's no doubt
I made it
 
But I never gave up the fight.
Yeah, but now I'm on top.
I told you to let it rock 
I made it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback