Freeeedag :D

2011-05-27 @ 08:08:05
Idag är jag jätteglad :D Måste bero på att det är fredag, och min sjukt roliga dröm..
jag drömde att jag var ute på krogen och dansade.. Ihop med EMSER min hund :D hahahaha, Han gick runt där på bakbenen och dansade. Alla äckliga folk man brukar stöta på som kommer närmare än ett plåster knuffade han bort, skit bra :D Synd att han inte kan dansa på riktigt..
Dock är jag säker på att skulle jag ta med honom ut på krogen skulle jag slippa närgångna människor iaf, hahah.
En annan rolig sak som jag tänker på är en del reaktioner jag fått från en del männsikor. Det är ang när jag berättar att jag är med barn. En del säger inte grattis det första dom gör utan det är:-"VAAAA?? Vet du vem pappan är??"
Hur tänker folk då? Förväntar dom sig ett svar som "Näe, jag var så full den natten så det är 5 olika jag har att välja på? "
SJÄVKLART vet jag vem pappan är? Bebisens Pappa har en jättestor del i detta, så nära som jag står min egna pappa så kan jag inte tänka mig att göra mitt eget barn fader-lös? Inte nog med det, jag skulle väl aldrig skaffa barn med någon som jag själv ansåg inte betyder något för mig?
Så om det finns någon som läser min blogg som undrar om jag vet vem pappan är så har ni fått erat svar nu.
Jag vet vem det är, och jag vet också att mitt barn kommer få en underbar pappa.
Bebis var inte planerad, men ack så önskvärd den är <3
Nu ska jag skynda mig, snart in till skövde med mitt jejjahjärta :D
todiilooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback