My Angel

2011-03-16 @ 20:43:05

Min lille/lilla ängel, det är så konstigt.. Att man kan älska någon så mycket, och ändå gör jag det valet att jag aldrig kommer få se dig, hålla dig i min famn, pussa på dina underbara små armar.. Du är en del av mig, och en del av en annan fantastisk person. Dig hade jag älskat och skyddat av hela mitt hjärta.
Men för att jag ska klara av detta beslutet så väljer jag att tänka.. Att du åker bort en stund.. Vi vet inte hur länge du blir borta, men du kommer komma tillbaka till mig när jag är redo. Dåå, när jag väljer att behålla dig föralltid.
Det vet jag redan nu att det kommer bli den lyckligaste tiden i mitt liv. Jag kommer göra allt i min makt för att skydda dig från allt ont, överrösa dig med kärlek och kunna ge dig allt du vill ha.

Men just nu gör det så ont! Jag kollar på min mage, ser vad som händer i min kropp.. Jag känner av dig, jag känner av allt som händer så oerhört stark.

För att stå på mig, så kommer du komma tillbaka till mig! För en gångs skull ber jag, jag ber att jag inte gör mitt livs misstag nu. Min älskade ängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback