Full av hemligheter

2011-03-19 @ 09:23:44
Idag fick jag tyvärr avslöja min superduper roliga hemlighet och överraskning.
Min bästaste Sara fyller ju år  april, och hon bor i kalmar.. Så jag hade planerat att åka ner och överraska henne.. +++++ att jag skulle klä ut mig till en clown, uppsöka henne på jobbet och sjunga för henne :D hade verkligen varit skitkul och jag har fått toppen hjälp av både Saras kompis nere i kalmar och Saras pojkvän AstriD ;D
Men, dels har min tillvaro förändrats hastigt + att jag nu fick reda på att Sara ska hem till Skövde just den helgen :D

Jävla tur jag inte åkte ner, klädde ut mig till clow och åkte till hennes jobb... Så var ingen Sara där.. Hhaahahahahahhahaha fyfan :D


Annars så är allt finfint idag, lite mer velig än vanligt.. Men det hör väl till antar jag.. Önskar dock att jag hade haft andra drömmar..


Min älskade förebild, min trygghet, min bästa vän.. Ja min PAPPA helt enkelt, har fått reda på min blogg.. Frågan är om han fattar hur man kommer hit, (förlåt pappa om du läser detta, isf är jag jätte stolt över att du hittade hit :D)
Lite kul om du hittar hit pappa, är så glad för att jag har dig. Du är bäst!!


Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback