cutcutcuuuut

2011-03-14 @ 06:44:28
Sitter och läser igenom gamla blogginlägg.. Alltså.. Ja.. Hahaha.. Jag har nu svårt att tro att det är jag som skrivit dom.. Men det är det. Jag är iaf glad för mitt nya liv :)) Handlingar jag gjorde förr.. Kunde jag inte riktigt stå för.
Nu står jag för allt jag gör, tänker en eller två gånger extra innan jag gör något också för den delen :))

Alkohol.. Är inte bra grejer helt enkelt..

Idag ska jag klippas.. Klippklippklipp.. Blir spännande :)

Sovrummet är ju mitt pågående projekt.. Nu är sängramen & sängarna på rätt plats.. Jävlar vad tungt :S Vill inte veta hur mycket bara sängramen väger.. En gammal i massiv furu?( heter det så?) Sen min ställbara på 80kg och sen en vanlig, den var lätt :P Jag har ätit spenat jag..

Måste få tag på en slagborr.. Går ju fan inte ens att få upp en liten tavla på väggen.. Utan man måste ha plugg, skruv & borr.. Omständigt.. Funderar på att sno med mig en av pappa när jag är där nästa gång.
Bor man i lägenhet MÅSTE man ha sånt.. Blir galen utan..

Men bilder kommer, finns vissa saker jag måste finslipa på ;)

Senare idag tänkte jag ta en pensel och fylla i lite skavanker i lägenheten.. Det behövs nu. Den är väldigt nergången..
När jag köpte den brydde jag mig inte & jag såg det inte på samma sätt jag gör nu.. Nu kryper det i fingrarna när jag ser det.
Men det är väl tur det? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback