....

2011-06-16 @ 21:27:10
Stabilitet.. Något jag alltid haft förut, men som nu är så långt borta. Jag vet att oväntade saker händer, det blir inte alltid som man tänk sig osv osv osv.. Det vet jag mycket väl, hemska saker händer och det finns inget man kan göra för att få det ogjort! Det vet jag också!
Men under den tiden så hade jag stabilitet!
Detta är den lyckligaste tiden i mitt liv med tanke på vad som väntar och vad som finns i min mage, samtidigt som jag är så otroligt ledsen.
Men jag kan ju säga att jag lär mig något utav det, och det är att jag ska göra allt i min makt för att ge mitt barn stabilitet, jag kommer alltid finnas där, kommer aldrig svika & jag kommer alltid göra det som mitt barn mår bäst av!
Även fast jag är så ledsen så finns det inget tvivel om min kärlek till bebisen, den kärleken växer för varje dag som går och väntan till november känns olidligt lång! Men när jag väl får mitt barn i min famn så har den varit värd att vänta på! All min kärlek jag har kommer gå till min bebis! För min bebis, det är min stabilitet här i livet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback