lalalaaaa söndag

2011-02-20 @ 18:10:05
Japp idag är det söndag.. Har varit en skön dag trotts allt. :)
Är ju som sagt hundvakt, och jag älskar hundar.. MEN dom måste lyssna.. Igår gjorde hunden ett utfall mot min minsta katt, för mig är inte det acceptabelt.. Så imorgon kommer en annan att ta hand om hunden. Jag gillar den, men mina egna djur går först, dom är som mina barn och jag älskar dom gränslöst mycket.
Sen är mina handleder totalt kassa och jag går ständigt på smärtstillande, det blir inte bättre då att ha en hund som inte går så bra i koppel.. Weeelllweeeell, tur att den här killen hjälper mig & tar hunden imorgon :) Förövrigt är han en jättego hund och jag kommer sakna honom.

Sitter här nu, har varit iväg & solat en sväng.. Ååå så gött är det, känner sig så fräsh också.. Ikväll ska jag bleka tänderna och bara ta hand om mig själv.. Tänkte börja sy lite också, fräsha upp vardagsrummet lite :)

Min födelsedagshelg kommer bli toppen! Kommer inte bli någon fest eller nått sånt, jag är uppbokad redan, och det jag väljer att göra ist kommer bli underbart roligt :D Tillbringa helgen med någon som betyder fruktansvärt mycket för mig, kan inte bli bättre?


pööööss heddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback